فیلتر شنی در تصفیه فاضلاب | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

فیلتر شنی در تصفیه فاضلاب | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

فیلتر شنی در تصفیه فاضلاب: مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع فیلتر شنی در تصفیه فاضلاب را با ارزانترین قیمت در بین کارخانجات تولید کننده تا 20% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات انواع فیلتر شنی- فیلتر شنی استخری- قیمت فیلتر شنی گالوانیزه- جدول فیلتر شنی- فیلتر شنی استخر چیست- لیست قیمت فیلتر شنی- قیمت سیلیس فیلتر شنی- فیلتر شنی فایبرگلاسکه تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد خواهیم پرداخت.


فیلتر شنی در تصفیه فاضلاب: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع فیلتر شنی –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع انواع فیلتر شنی- فیلتر شنی استخری- قیمت فیلتر شنی گالوانیزه- جدول فیلتر شنی- فیلتر شنی استخر چیست- لیست قیمت فیلتر شنی- قیمت سیلیس فیلتر شنی- فیلتر شنی فایبرگلاس خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع فیلتر شنی باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

فیلتر شنی در تصفیه فاضلاب- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع فیلتر شنی در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع فیلتر شنی- فیلتر شنی استخری- قیمت فیلتر شنی گالوانیزه- جدول فیلتر شنی- فیلتر شنی استخر چیست- لیست قیمت فیلتر شنی- قیمت سیلیس فیلتر شنی- فیلتر شنی فایبرگلاس با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از فیلتر شنی را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

فیلتر شنی طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید فیلتر شنی لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

فیلتر شنی Sand filter چیست؟

تصفیه آب در طبیعت به روش های گوناگونی انجام میشود که یکی از مهم ترین آنها، حذف مواد ذائد از آب با عبور آن از بستر شن و ماسه ای می باشد. فیلتر شنی در تصفیه فاضلاب- در طراحی و ساخت فیلتر شنی از این رفتار طبیعت الهام گرفته شده با صرفه هزینه کمتر نسبت به سایر روش های تصفیه آب از قبیل اولترافیلتراسیون و نانو فیلتراسیون نسبت به حذف ذرات معلق در آب اقدام می گردد. فیلترهای شنی در واقع نوعی مخزن می باشند که دارای یک شیر ورودی و یک خروجی و نازل هایی با پوشش شن و سیلیس هستند. ذرات معلق در آب با گذر از فیلتر و نازل پوشیده شده با دانه های شن امکان عبور را پیدا نمی کنند و در نهایت خروجی آب تمیز و تصفیه شده خواهد بود.

بدنه صافی های شنی از جنس های مختلفی ساخته میشود که از رایج ترین آنها می توان به بدنه های فلزی، فایبرگلاس و بتنی اشاره نمود. بدنه های فلزی این تجهیزات از ورق های گالوانیزه می باشد و نوع بتنی که بیشتر برای تصفیه خانه هایی با ظرفیت بالا استفاده میشوند، از بتن ساخته شده و بسیار مقاوم هستند. فیلترهای فایبرگلاس از کامپوزیت های تحت فشار تولید شده و به صافی شنی FRP نیز شهرت دارند.

روش تصفیه آب با فیلتر شنی

در حالت کلی و بدون در نظر گرفتن انواع مختلف Sand filter، روش کار آنها را می توان به صورت زیر شرح داد:

آب دارای املاح، آهن، منگنز، ذرات معلق گل و لای و غیره از شیر ورودی وارد مخزن می گردد.

در داخل مخزن نازل های پوشیده شده از شن و سیلیس در نظر گرفته شده است. به منظور جلوگیری از خوردگی نازل ها، پوشش شن و سیلیس بر روی نازل ها به گونه ای صورت می گیرد که ابتدا دانه ها درشت تر، سپس متوسط و در نهایت دانه های ریز قرار خواهند گرفت. عبور آب از نازل باعث میشود تا ذرات بزرگتر از 100 میکرون به دانه های شن و ماسه برخورد کنند و امکان عبور از نازل ها را بدست نیاورند و تنها قطراب آب بدون ذرات معلق از نازل عبور می کنند.

آب بدون ذرات معلق از شیر خروجی مخزن به بیرون از دستگاه منتقل شده و مورد استفاده قرار میگیرد.

فیلتر شنی عمودی

انواع فیلتر شنی

نکته بسیار مهمی که در طراحی فیلتر شنی وجود دارد، نیرویی می باشد که باعث میشود آب از نازل عبور کند. بر همین اساس و با توجه به مقدار فشار وارد شده به آب برای عبور از فیلتر می توان Sand filter ها را در چند گروه کلی تقسیم بندی کرد که عبارتند از:

فیلتر شنی کند یا آرام (Slow Sand Filter)

این نوع از صافی شنی در طبیعت رایج می باشد و بدون هیچگونه نیروی فشار عمل می کند. عبور آب از بستر شنی با سرعت کاملا طبیعی و آرام در فضایی با مساحت یک متر مربع، در یک شبانه روز در نهایت 3 متر مکعب آب تصفیه شده خروجی می دهد. فیلتر شنی در تصفیه فاضلاب- با توجه به سرعت بسیار پایین این گروه از روش های تصفیه آب، بیشتر برای محیط های صنعتی و خانگی کاربرد دارد که نیاز به آب تصفیه شده در آنها کم باشد. به عنوان مثال در تصفیه خانه های شبکه های آب روستایی صافی شنی می تواند گزینه مناسب و مقرون به صرفه به شمار رود.

فیلتر شنی در تصفیه فاضلاب | 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

فیلتر شنی تند ثقلی (Rapid Sand Gravity Filter)

این گروه از صافی های شنی شباهت بسیار زیادی با نوع کند و آرام دارند و تنها تفاوت آنها در مساحت بستر شنی می باشد که آب از آن عبور می کند. به منظور عبور آب با فشار و سرعت بالاتر بستر پوشیده شده از ماسه و سیلیس کم و حدود 40 تا 100 متر مربع در نظر گرفته میشود. در نوع صافی شنی آرام مساحت بستر شن حدود 300 تا 800 متر مربع در نظر گرفته میشود. از مزایای این روش می توان به سرعت تصفیه بالاتر نسبت به نوع کند اشاره نمود. البته لازم به ذکر است که چون آب از بستر کوچکی از شن و ماسه عبور می کند، در نتیجه سرعت کثیف شدن بستر شنی افزایش پیدا نموده و در نتیجه به شستشوی بیشتری نسبت به نوع کند نیاز دارد.

فیلتر شنی تند تحت فشار (Rapid Sand Pressure Filter)

فیلتر تند شنی تحت فشار یکی از پرکاربردترین نوع صافی شنی می باشد که بیشتر در محیط های صنعتی و حتی خانگی که به سرعت بیشتری برای تصفیه آب نیاز می باشد مورد استفاده قرار میگیرد. فیلتر شنی در تصفیه فاضلاب-  عبور آب با فشار وارد شده از سمت پمپ باعث میشود تا سرعت عبور آن از بستر شنی و نازل ها افزایش پیدا نموده کند و در مدت زمان کوتاه خروجی آب تصفیه شده نسبت به دو روش قبل خیلی بیشتر خواهد بود. از رایج ترین نوع فیلترشنی تحت فشار می توان به فیلترهای استخر اشاره نمود که در استخرهای خانگی و عمومی کاربرد زیادی دارد.

کاربرد فیلتر شنی

همان طور که قبلا اشاره شد، فیلترهای شنی بخاطر مکانیزم به کار رفته در آنها و هزینه نسبتا ارزان کاربرد زیادی داشته و در تصفیه خانه های خانگی، استخر، کارخانجات صنعتی و غیره کاربرد دارد. از اصلی ترین کاربردهای فیلتر شنی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

تصفیه آب استخر

استخرهای عمومی و خصوصی یکی از مهم ترین مواردی هستند که به شدت به آب تصفیه شده و بدون آلودگی نیاز دارند. از انواع فیلتر شنی استخر می توان به کند، تند و نرخ بالا اشاره نمود که در تمام آنها از پمپ هوا استفاده میشود. فیلتر شنی در تصفیه فاضلاب- فشار وارد شده در نوع کند کمتر از دو نوع دیگر بوده و برای فیلترهای شنی نرخ بالا از سیلیس هایی با دانه های درشت تر استفاده می گردد و در نتیجه نرخ عبور آب از نازل ها افزایش پیدا می کند و در نهایت آب خروجی از کیفیت کمتری نسبت به دو نوع دیگر برخوردار خواهد بود.

پیش تصفیه اسمز معکوس

عبور آب با آلودگی بالا از دستگاه تصفیه از قبیل اسمز معکوس باعث میشود تا فیلترها خیلی زود کثیف شوند. فیلتر شنی در تصفیه فاضلاب-  در این شرایط یا فیلتر با شستشو تمیز شده و یا به طور کامل باید تعویض گردد. به منظور جلوگیری از پرداخت هزینه تعویض مداوم فیلتر، از فیلتر شنی به عنوان پیش تصفیه استفاده می گردد تا ذرات بزرگتر حذف شده و آب با درجه کدری و ناخالصی کمتر وارد دستگاه RO گردد.

تصفیه پسآب فاضلاب

یکی از راه های به چرخه درآوردن آب بعد از مصرف، تصفیه فاضلاب می باشد که می تواند هزینه آبیاری فضای سبز و همچنین مصرف آب کارخانجات صنعتی را تا حد زیادی کاهش دهد. یکی از کاربردهای بسیار مهم فیلتر شنی، استفاده از آن برای تصفیه پسآب فاضلاب می باشد که هزینه کمی داشته و می تواند تا حد مطلوبی ذرات معلق در آب را حذف کند.

تصفیه آب شرب

آب یکی از مهم ترین عناصر مورد نیاز برای بدن می باشد که کیفیت آن تاثیر مستقیم بر سلامت بدن دارد. وجود املاح موجود در آب که بیشتر بخاطر رسوب موجود در لوله کشی ساختمان می باشد باعث میشود تا به مرور به کلیه ها آسیب وارد کند. برای رفع این گروه از مشکلات موجود در آب می توان از دستگاه های تصفیه آب با فیلتر شنی Sand Filter استفاده نمود.

تصفیه آب کشاورزی

عبور گل و لای و تکه های برگ و شاخه ها از پمپ آب و ورود آنها به لوله های سیستم آبیاری قطره ای و بارانی خیلی زود باعث مسدود شدن آنها می گردد و سیستم آبیاری را با اختلال مواجه خواهد کرد. نصب صافی شنی یکی از بهترین راهکارها برای رفع این مشکلات خواهد بود.

فیلتر شنی برج خنک کن

یکی از کاربردهای بسیار مهم و دلایل تولید فیلتر شنی در صنعت، استفاده از آنها در برج های خنک کننده می باشد. استفاده از این شیوه تصفیه آب تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت آب داشته و در اغلب مواقع جنس آن فولادی در نظر گرفته میشود.

 فیلتر شنی در تصفیه فاضلاب- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم هر نوع از فیلتر شنی – فیلتر شنی در تصفیه فاضلاب– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات انواع فیلتر شنی- فیلتر شنی استخری- قیمت فیلتر شنی گالوانیزه- جدول فیلتر شنی- فیلتر شنی استخر چیست- لیست قیمت فیلتر شنی- قیمت سیلیس فیلتر شنی- فیلتر شنی فایبرگلاس پرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از فیلتر شنی – فیلتر شنی در تصفیه فاضلاب– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.